日本経営学会第99回大会 報告申込フォーム
The 99th Annual Meeting of the Japan Academy of Business Administration: Presentation Application Form

受付期間/Period of Application: 2025/02/01 00:00~2025/05/07 23:59

こちらのフォームから、「日本経営学会第99回大会」の報告申込を受け付けます。
We are accepting presentation applications for the 99th Annual Meeting of the Japan Academy of Business Administration via this form.

【お申し込みの流れ】

  1. 以下のフォームに必要事項をご入力の上、[確認]ボタンを押してください。
  2. 確認画面が表示されますので、入力内容をご確認のうえ、問題がない場合は[登録する]ボタンを押してください。
  3. 「エントリーを受け付けました」という登録完了画面が表示され、ご登録のメールアドレス宛に自動返信メールが送信されます。

申込に関する注意事項

  1. メールアドレスに携帯電話のアドレスは利用できません。
  2. 申込受付期間内は申込内容の変更、申込のキャンセルが可能です。
    自動返信メールに記載のURLより手続を行ってください。
    受付期間終了後の変更は一切できませんのでご注意ください。
  3. 本フォームを、ブラウザの複数のタブに同時に表示させて申込することは、申込エラーの原因となりますのでお控えください。
  4. 環境依存文字のご使用はお控えください。
  5. 「Gmail」「Yahoo!メール」「Outlook.com(Hotmail)」などのフリーメールを使用したお申込は、自動返信メールが届かない可能性がございますので、ご注意ください。
  6. セキュリティ上の理由により、本フォームを開いてから40分以内で申込を完了してください。
    40分を超えると、入力した内容が破棄されたり、エラーが表示されたりします。申込内容の修正時も同様にお願いいたします。

報告概要に関する注意事項

  1. 報告概要ファイルは、マイクロソフト・ワードかPDFの形式にて提出してください。
  2. 報告概要のファイル名は「報告申込者氏名」(見本太郎.docx、見本太郎.pdf)であることをご確認ください。
  3. ファイル名に「&」「#」「%」「+」「<」「>」の6文字と環境依存文字、半角スペースをご使用にならないようお願いいたします。
    ファイルアップロードが正常に完了しない場合がございます。
  4. アップロードするファイルのサイズは3MB以内にしてください。

【Application Process】

  1. Please fill in the required fields in the form below and click the [Confirm] button.
  2. A confirmation screen will appear, please check the details you have entered and if there are no problems, click the [Submit] button.
  3. A registration completion screen will appear saying "Thank you for your registration." and an automatic reply email will be sent to the email address you registered.

Notes on Application

  1. Cell phone email addresses cannot be used.
  2. You can change your application details or cancel your application within the application period.
    Please follow the instructions in the URL in the auto-response email.
    Please note that you will not be able to make any changes after the application period ends.
  3. Please do not view this form in multiple browser tabs at the same time, as this may cause application errors.
  4. Please do not use environmental characters.
  5. Please note that if you use a free email service such as Gmail, Yahoo! mail or Outlook.com (Hotmail) to apply, you may not receive the automatic reply email.
  6. For security reasons, please complete your application within 40 minutes of opening this form.
    If you take longer than 40 minutes, your information will be discarded and errors may occur. Please keep this in mind when making corrections to your application details.

Notes on the Presentation Abstract

  1. Please submit the presentation abstract in Microsoft Word or PDF format.
  2. Please make sure that the file name of the abstract is "Name of presentation applicant" (e.g. Mihon-Taro.docx, Mihon-Taro.pdf).
  3. Please do not use the following characters in the filename: "&", "#", "%", "+", "<", ">" and environment-dependent characters, as well as half-width spaces.
    There are cases where the file upload does not complete normally.
  4. Please keep the size of the file you are uploading to 3MB or less.
受付は終了しています。
Entry was closed.